loading...
موزیک
ادمین بازدید : 4 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Puzzle Band Badam Oomade دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام بدم اومده

 

—————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Puzzle Band – Badam Oomade

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Puzzle Band – Badam Oomade

————————————

متن آهنگ بدم امد

-

————————————————————————————

نمی خوام کسی عاشق من شه
-
بره کار من ضجه زدن شه
-
نمی خوام کسی عاشق من شه تنهایی آرومم
-
دلم و با خودم نمیارم دیگه هر جا که پام و می ذارم تنهایی آرومم
-
فک کن دیونم تو بگو که نمی تونم تنها می مونم کسی رو نمی خوام
-
خستم این روزا پر خوابم و بی رویا من با این دنیا دیگه راه نمیام
-
بدم امده از شب و بارون  از این حسای سرد زمستون
-
توی رابطه هیچی ندیدم جز دل تو زندون
-
بدم امده بس که دویدم از این آدما هیچی ندیدم
-
میگه عاشقمه اما دروغه دیر اینو فهمیدم
-
دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام بدم اومده
-
یکی رفته شکست و نفهمید ازم اینجوری رد شد و خدید
-
دیدی حال دلم رو نپرسید اون اینو یادم داد
-
به کسی دیگه حسی ندارم خودمم دیگه تنها می ذارم دیگه هر چی بادآباد
-
فک دیونم تو بگو که نمی تونم تنها می مونم کسی رو نمی خوام
-
خستم این روزا پر خوابم و بی رویا من با این دنیا دیگه راه نمیام
-
بدم امده از شب و بارون  از این حسای سرد زمستون
-
توی رابطه هیچی ندیدم جز دل تو زندون
-
بدم امده بس که دویدم از این آدما هیچی ندیدم
-
میگه عاشقمه اما دروغه دیر اینو فهمیدم

———————————————————————————————————————-

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 513